18th M'aidez

Príliš kriticky alebo možno až povrchne sledujem ľudí, čo vo vlaku čítajú Sigmunda Freuda, tích, čo si na niekoľkokrát objednávajú jedlo v KFC a popravde na všetkých v mojej blízkosti. Rada som znova po pár mesiacoch videla Lindu, ktorá sa na kinofilm snažila zachytiť to, čo nám zostalo z ospalých rozhovorov posledného leta, slušných gest a striedavých hĺbavých pohľadov a úsmevov. Nedokážem povedať, čo si o mne ľudia myslia a v tej svojej prehnanej snahe o dokonalosť sa toho trochu bojím. Malá Julie ma fascinovala pohľadom Elle Fanning, ktorý som už dlho nevidela. Pár mojich posledných ciest vlakom som naplnila zbožným prianím, aby moje doma bolo niekde inde. Závidím všetkým Descartesom, Aristotelom a Platónom, že im ich svety dávali taký zmysel.

No comments:

Post a Comment